.
Om stillingen
.
Dine arbeidsoppgaver vil bli:
- Samlet ansvar for Innkjøp, lager, og logistikk
- Forbedring av strategier og prosesser knyttet til innkjøp og logistikk
- Forhandlinger og kontraktsoppfølging mot leverandør
- Oppfølging, sikring og kontroll på dokumentasjon og leveranser fra bestilling til levering
- Sikre effektivitet og optimalisere intern vareflyt og lagerstyring
- Tett dialog internt med produksjon, lager, teknisk og marked
.
Dine kvalifikasjoner:
- Utdannelse innen innkjøp, logistikk og økonomi
- Erfaring fra innkjøp og fordelaktig med erfaring fra et produksjonsmiljø
- Relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Ledererfaring
- Gode kunnskaper i bruk av ERP system og Office programvare
- Må kommunisere godt på norsk og engelsk skriftlig og muntlig
.
Dine personlige egenskaper:
- Operativ leder som er tett på det daglige arbeidet
- Engasjerende, motiverende og positive holdninger
- Du tar ansvar, og har integritet og gjennomføringsevne
- Gode økonomiske og analytiske evner
- Lagspiller som kan bygge gode relasjoner med kunder, leverandører og kollegaer
- Nysgjerrig, løsningsorientert og beslutningsdyktig
.
Vi tilbyr deg:
- Spennende utfordringer i et innovativt arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser
- Faglig utvikling med både kurs og utdanning
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Et sosialt og godt arbeidsmiljø
.
Har du noen spørsmål? Kontakt meg!
Om Berget AS
.
Berget AS leverer, kabel, elektronikk og finmekaniske deler til krevende kunder innen en rekke bransjer. Berget har en moderne maskinpark, 2 produksjonssteder på Notodden og ca. 120 ansatte.
Vi setter kundens krav til presisjon og kvalitet i første rekke. Alle delene som produseres hos Berget, blir kvalitetssikret etter kundens spesifikasjoner. Vi er sertifisert ihht ISO9001 og AS9100D (defence & aerospace). Vi har ambisjoner om å gi våre ansatte muligheter for videre utvikling personlig og faglig.
.